Čo som dostala na Vianoce ?

Vianoce sú už za nami. Je to veľmi zvláštne, pripravujeme sa na ne veľmi dlho. Kupujeme darčeky, vyzdobujeme si dom, pečieme, varíme, stresujeme sa a to všetko len kvôli pár dňom ktoré prejdu ako voda. To však neznamená, že to za to nestojí. Vianoce sú mojim obľúbeným sviatkom v roku. Krb stromček, vôňa večere a všade pokoj. Milujem to! Dúfam, že aj vy ste mali krásne Vianoce plné radosti ktoré ste strávili so svojou rodinou a s ľuďmi na ktorých vám zaleží.

Takže v dnešnom príspevku vám ukážem nejaké veci z toho čo  mi "Ježško" priniesol.


Môj Vianočný Make- up :))









Líčka od Sleek ktoré sú tmavšie ako som čakala ale to vôbec nevadí lebo som im už našla využitie ako brozer ktorým budem konturovať.
Sleek blush- antique

Špirála od MAX FACTOR- False Lash Effect



Najňuňuňuňuňanejšie pyžamko ktoré k v každom prípade nesmie pod Vianočným stromčekom chýbať. Vrch je z F&F a spodok je z Hunkemoller.


Tieto laky sú z Mark& Spencer a sú veľmi krásne osobne sa najviac teším na ten modrý v strede. 




Môj staro/nový parfém je Jil by Jil Sander, ktorý ,ako vidíte, mám veľmi rada a je naozaj odskúšaný. Pri každom novom si kupujem väčšie a väčšie balenie. 


Po takomto odtieni som túžila veľmi dlho. Je nádherne tmavo červený až tmavo bordový. Je skvele pigmentovaný.
Sleek- true colour lipstick- cherry 790


Štetce od Sleeku. Nie sú nejak extra kvalitné ale nie sú to ani žiadne šity z Ebayu zatiaľ som spokojná.Je ich 7 a jeden je obojstranný a úplne mi to stačí , sú jemné a nevypadávajú z nich štetiny. 


Paletka od Sleek-u. Obsahuje aj matné aj ligotavé tiene a ako môžete vidieť, už som ich aj skúšala, chichi. A sú skvelo pigmentované.
Sleek-i Divine- au naturel palette


Táto paletka bola limitovaná edícia a som veľmi rada, že som si ju objednala. Každý názov týchto tieňov  obsahuje iné mesto a mám pocit, že dokopy to dáva príbeh. Každopádne sú krásne a veľmi za s z nich teším. 
Sleek- i Divine- Vintage Romance


Paletka od Catrice ktorú som dostala od Babky( <3) a veľmi ma to prekvapilo lebo som ani len netušila, že Catrice vyrába niečo takéto. 
Catrice- Arts Collection ( limitovaná edícia)


Make- up od Max Factor som predtým ešte nikdy nemala ale zatiaľ som spokojná. Hlavne že mi sadol odtieň haha.
Max Factor-Lasting Performance- 101 Ivory Beige

Samozrejme najväčšia novinka okolo ktorej je najväčší boom, ktorú som musela vyskúšať aj ja!

A tu sú už len také potrebnosti od Balei, Fa a Playboy. K veciam od Balei bola ružová taštička  so srdiečkami + tá vec na umývanie ( neviem ako sa to volá :( ).


Moje najobľúbenejšie krémy na ruky ktoré si naozaj neviem vynahradiť nádherne voňajú a ešte lepšie hydratujú. Vôbec po nich nezostávajú mastné. Sú z L´occitanu.

A nakoniec toto zrkadlo na maľovanie lebo moje staré už bolo v zlom stave. V zadu na pravo môžte vidieť knihu o Meryl Streep <3 <3 ktorú som tiež dostala. 

Som veľmi vďačná za každý jeden darček ktorý som dostala.

Dúfam, že sa vám tento príspevok páčil budem rada ak mi necháte komentár a napíšete mi darček z ktorého sa tento rok najviac tešíte vy. 

Majte sa krásne a užívajte si prázdniny.





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára