Christmas TAG

Ahojte! Dnes som si pre vás pripravila tag o Vianociach kedže sa už blížia. Bude to 10 otázok na ktoré budem odpovedať :) 

1. Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?

Presne dnes keď som si začala vyzdobovať izbu a pustila som si prvú vianočnú pesničku :)

2. Máš adventný kalendár?


Nemám.

3. Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?


Hmmm, Sám doma 1,2,3, Popoluška, Mrázik a Vianočný Shrek ( neviem ako sa to volá ale určite to všetci poznáte) Ale tak isto mám rada aj všetkých ostatných Shrekov na vianoce aj keď nie sú Vianočné haaha :)

4. Máš nejaké vtipné vianočné príhody?


Možno keď  sa pravidelne každý rok zasekla kosť z kapra do krku môjho otca aj dedka!  To bola celkom sranda :D

5. Aký je tvoj typický Vianočný deň?


Noo takže  ráno vstanem naraňajkujem sa ( u nás to funguje tak, že celý deň nemôžem nič jesť iba vianočku ktorú nemám rada) potom pozerám rozprávky celý deň a o 5 máme večeru a potom  si rozbalíme darčeky a potom ideme k babke kde si tiež rozbalíme darčeky a keď prídeme domov  tak už je asi 11 hodín tak potom zase len pozeráme rozprávky pri stromčeku a krbe a užívame si tú krásnu atmosféru.

6. Čo večeriate na Vianoce?


Najprv oblátky s medom a cesnakom ( mne k tomu cesnak nechutí) potom mam bielu kapustnicu s hubami a zvyšok rodiny ma rybaciu, ďalej kapor a rybie prsty so zemiakovým šalátom a potom sa ešte dotlačíme jablkami nech sme šťastní a zdraví celý rok a potom keď už mame pocit že praskneme, ideme si rozbaliť darčeky :) 

7. Máte nejaké vianočné tradície?


Hádžeme do kútov orechy :D a máme šupiny z kapra pod tanierom.

8. Aké sú tvoje obľúbené vianočné pesničky?


Hmmm Last Chtistmas, All I want for christmas is you, driving home for christmas, Oh holly night,  je ich strááášne veľa  a ešte mám rada slovenske koledy od Pala Haberu hahaha  (ale fakt sú dobré) 

9. Aký naj. vianočný darček si dostala?


Nikdy som sa nad tým nezamýšľala a pravdu povediac ani neviem, vážim si každý darček rovnako a tiež sa z nich teším rovnako.

10. Živý alebo umelý stromček?

Jednoznačne živý. Krásne vonia a je to úplne iné ako umelý. 

Zatiaľ ahojte! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára