Haul!

Včera som bola konečne po dlhšom čase nakupovať (naneštastie to nebol žiaden veľký nákup). Teraz si hovorím: ,,ách, ja tak milujem nakupovanie!". V skutočnosti to včera vyzeralo tak že som si každých 5 sekúnd opakovala ako ho nenávidím. Som strašne nerozhodná, neviem čo chcem , neviem či sa mi to oplatí kúpiť a strašne ma to znervózňuje. Najlepší pocit zažívam až keď platím a  odnášam si veci domov a vtedy si vravím : ,,Ja milujem nakupovanie!" I´m a weirdo. 



I was finally shopping after a long time yesterday (unfortunately it wasn´t such a big shopping). Now I´m thinking: ,,Oh, I love shopping so much!". But yesterday I was like : ,,I hate shopping!". I´m such a indecisive person. The best feeling for me is when I´m paying for my clothes or cosmetics or whatever. And  after that I´m saying to myself: ,, I love shopping!" haha. I´m a weirdo :(





 

 Tento krásny crop sveter som si kúpila v Zare. Stál 30€ a bola to láska na  prvý pohlaď <3 

I bought this beautiful crop sweater in Zara. It was love at the firt sight. Price is 30 €




 Ďalej som si kupila tie to obyčajné čierne rifle, ktoré sú ale vlastne kúskom ktorý najviac nosím, takže to bola celkom aj nutnosť. Sú z Bershky a stáli krásnych 20 €.

Then I bought  these basic black jeans. They are one of the most worn piece from my wardrobe. I bought them in Bershka and the price was 20€.



 Tieto topánky som našla úplnou náhodou keď som si už myslela že naozaj nikde nemajú topánky ktoré by sa mi aspoň trošku páčili, alebo také ktoré by nestali 120 €+(kedže pre mňa sú čižmy vecou iba na jednu sezónu). Našla som ich v obchode o ktorom som si myslela, že si tam nič nenájdem, nieto ešte čižmy. Ale predsa!  Bol to New Yorker.  Čižmy pôvodne stáli 40 € ale keď som prišla k pokladni zrazu hlásili zľavy, čo som vlastne ani nezaznamenala a nakoniec som platila iba 27€ čo je úplne skvelé! 

I found these boots accidentally when I thought that I wouldn´t found any boots for me. Becauce every boots that I found before were ugly or too expensive and I didn´t want to pay for boots 120€+ becauce I will wear them only 1 year and then I will buy a new pair. I found theese in New Yorker and I coulnd´t believe it. First I thought that they are 40 € but then shop assistent gave me discount and I paid only 27€  so I was really happy about it! 



 Po tejto krásnej a voňavej sviečke som túžila už dlho a konečne som sa dočkala! Vyšla ma 16 € a kúpila som ju v design house GALAN v Bratislave majú tam veľký výber. Ja som si vybrala jemnú vôňu ktorá mi pripomína domov a rozhodla som sa ju zapáliť až na vianoce lebo mi je jej ľúto ( ved to snáď každý pozná) 

I was dreaming about this great smelling candle for a long time and I finally got it!  I paid for it 16€ and I bought it in design house GALAN in Bratislava. I chose soft smelling one and it seems to me my home. I decided to light it at Christmas. It will make amazing atmosphere.


Ďalej som si ešte kúpila prstene zo Zary ktoré sem pridám neskôr aj s fotkami ( ktoré budú snáď kvalitnejšie ako tieto) ale mám pre vás ešte pár fotiek z mojich nákupov.

Then I bought rings from Zara and I will post photos of them later ( I hope that photos are goin to be better than this time) but I have a few photos from my shopping so  hope you gonna like it!

(Stradivarius)

Najkrajšie topánky na svete <3 <3 Zara 50€ 
The most beautiful shoes in the whole world from ZARA and the price is 50€


Dobíjanie energie 

No a vyberte si! :D (boli tam ešte ďalšie 3 regále)
And now choose ( there were 3 more racks)


Takže toto je môj prvý mini Haul dúfam že sa vám páčil. Ahojte!

So this was my very first small Haul , hope you liked. Bye! 













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára